LEPAS RAYA - SITI SALEHA & TUNANG BAKAL BERNIKAH

loading...
LEPAS RAYA - SITI SALEHA & TUNANG BAKAL BERNIKAH
Pelakon Siti Saleha, 27, yang mengikat tali pertunangan pada 26 November tahun lalu dengan Lutfi, seorang pegawai kerajaan ini memberitahu bahawa mereka merancang melangsungkan perkahwinan selepas Hari Raya Aidilfitri depan.
Bagaimanapun, Siti Saleha berkata, buat masa ini dia dan tunangnya itu masih belum mempunyai tarikh sebenar untuk majlis istimewa tersebut.
Klik untuk gambar besar
"Insya-Allah saya akan berkahwin pada tahun ini iaitu selepas raya Aidilfitri tapi belum ada tarikh yang tepat lagi buat masa ini.
"Sebenarnya saya tidak mahu terlalu merancang dan setakat ini belum beli apa-apa lagi. Tema untuk majlis pun saya belum ada, masih mencari-cari. Cuma akan ada beberapa majlis yang kami akan adakan," ujar Saleha ketika ditemui media pada majlis sidang media '7 Hari Mencintaiku' yang di adakan semalam.
Sementara itu, ditanya tentang dugaan dalam tempoh pertunangan lebih sebulan ini, Saleha berkata, dia sentiasa berfikiran positif dalam melayari alam pertunangan.
"Saya sentiasa positif dan tidak terlalu malayan perkara yang menjejaskan pertunangan. Bergaduh itu biasalah, semua hubungan ada pasang surutnya.
"Apa yang saya boleh katakan, saya rasa baik-baik sahaja pada ketika ini. Tidak mahu meletakkan tekanan terhadap persiapan perkahwinan itu," katanya.
Ditanya tentang tajaan untuk majlis itu, Saleha berkata, dia ada menerima beberapa tawaran untuk menaja perkahwinannya. Namun, dia masih belum memikirkan perkara berkenaan.

Sumber: mStar
Foto: Siti Saleha IG
loading...

loading...
facebook KLIK PANGKAH 2 KALI UNTUK TUTUP Button Close