Berdarah Hidung Beb!! Tak Sangka Gadis Terlajak Cun Dari Sabah Ini Sebenarnya Adalah Miss World Malaysia 2015 (16 Gambar)

loading...
Berdarah Hidung Beb!! Tak Sangka Gadis Terlajak Cun Dari Sabah Ini Sebenarnya Adalah Miss World Malaysia 2015 (16 Gambar)


#$Bagaikan jatuh cinta pandang pertama! Itu perasaan kami saat pertama kali melihat kecantikan dan keayuan Miss World Malaysia 2015 ini.
Jika dilihat kepada rupa paras beliau, amat sukar untuk meneka latar belakang dirinya ini. Macam Chinese ada, macam mat salleh ada, Melayu pun ada sikit-sikit kan. Siapa sebenarnya gadis ini?
Jom kita tengok sikit 6 fakta menarik tentang Miss World Malaysia 2015.
Baru berusia 22 tahun, Brynn Zalina Lovett ini berasal daripada Kampung Bukau, Beaufort, Sabah. Ayahnya berasal daripada Australia manakala ibunya pula dikatakan dari kaum Murut. 
No wonder lah cantik sangat. Muka dia memang natural beauty! Apa-apa pun kejayaan Brynn ini telah membanggakan orang Sabah.
Apa yang menariknya, dia ada seorang kembar. Kembar Brynn itu juga pernah memasuki pertandingan yang sama pada tahun lepas. Jadi sedikit sebanyak mendapat tunjuk ajar daripada kembar dia.

Pada umur 15 tahun, Brynn terpaksa menerima hakikat kehilangan ayahnya akibat kanser. Sejak itu ibunya lah yang membesarkan dan menyara keluarga.
Tambah Brynn semangat ibunya ini lah yang dia pegang dan mahu buktikan pada orang ramai kebolehannya.
Setelah dinobatkan sebagai Miss World Malaysia 2015 sekitar Ogos lalu, Brynn kini berada di Sanya China bag mewakili Malaysia dalam Miss World 2015.
Brynn akan bersaing dengan peserta lain dari serata dunia bermula 19 December ini. Goodluck!

Bukan calang-calang sebab Brynn Lovett ini merupakan seorang penari hebat. Pada masa sama bergelar seorang swimming instructor.
Menurut Brynn, menari dapat menghilangkan segala kesakitan, masalah dan memberi harapan untuk terus melangkah. Menari juga buat dia lupa akan kesedihan apabila kehilangan bapa sewaktu remaja.

Brynn sangat peramah dan selalu membalas komen daripada orang ramai. Teguran juga diterima dengan baik. Moga berjaya di China nanti!
loading...

loading...
facebook KLIK PANGKAH 2 KALI UNTUK TUTUP Button Close