Bro Kuan Dan Aisyah Nk Beli Mainan. Tindakan Penjual Ni Buat Ramai TERKEJUT !!!

loading...
Bro Kuan Dan Aisyah Nk Beli Mainan. Tindakan Penjual Ni Buat Ramai TERKEJUT !!! | Siapa yang kenal dengan bro Kuan Chee Heng mesti tau perangai hebat mamat ni. Seorang aktivis kebajikan terhebat di Malaysia. Terkini dia dan seorang kanak2 bernama Azizah pergi jalan di Dataran Merdeka KL.
Dia bertemu dengan seorang peniaga jalanan dan ingin membeli sesuatu untuk Azizah. Tetapi tindakan penjual tu buat dia sangat terkejut. Ikuti ceritanya di FB. Sayu.
Kerja nya hanya jual barang barang mainan di Dataran Merdeka. saya terharu. Bila saya nak beli lastik dan lain lain untuk Azizah bermain, dia ENGGAN MENGAMBIL WANG. dia sedekah kan lastik dan lain lain permainan untuk Azizah. Wajah dia sayu melihat Azizah dan langsung dia berhentikan jualan untuk bersama Azizah. MUNKIN KAH DIA BERSYUKUR KERANA MELIHAT KAKI DAN TANGAN AZIZAH YANG KURANG SIFAT NYA………. Ye kita besryukur dan dia bersyukur…… INI LAH DIA LELAKI MELAYU YANG SAYA TERUJA . Dia sungguh baik hati , hadiah di beri kepada Azizah,,,,,,, Malaysia masih ada ramai yang baik baik belaka.

loading...

loading...
facebook KLIK PANGKAH 2 KALI UNTUK TUTUP Button Close