TAKZIAH! Memey Suhaiza dimasukkan ke Hospital dan Telah kembali.. Semoga Norman Hakim dan sekeluarga sentiasa Tabah hadapi Musibah ini !!

loading...
TAKZIAH! Memey Suhaiza dimasukkan ke Hospital dan Telah kembali.. Semoga Norman Hakim dan sekeluarga sentiasa Tabah hadapi Musibah ini !!
TAKZIAH! Memey Suhaiza dimasukkan ke Hospital dan Telah kembali Sembuh.. Semoga Norman Hakim dan sekeluarga sentiasa Tabah hadapi Musibah ini !!

TAKZIAH! Memey Suhaiza Dimasukkan Ke Hospital Lama rasanya tidak mendengar berita mengenai pasangan Norman Hakim isterinya Memey Suhaiza. Mungkin ada yang sudah tahu dan ada yang mungkin tidak tahu. Minggu lalu Memey Suhaiza dilaporkan telah dimasukkan ke hospital akibat tidak sihat.

Berita tersebut telah dikongsikan menerusi laman Instagram milik Norman Hakim.

Menurut Norman Hakim, Memey Suhaiza mengalami demam urat dan terpaksa dimasukkan ke hospital.

Syafakallah. Cian dia… Masuk hari ke-3 ‘breakdown’.Isteri saya jarang meragam tak sihat. Tapi sekali sekala Allah kurnia kifarah utk dia rest. Mana dgn kerja,mana dgn anak5

Hari pertama demam urat, hari kedua (semalam) high fever. Doc bagi high dose injection for the speed recovery. Hope hari ni lebih baik dari hari semalam. Segala yg terbaik hanya dariNya. Doakan ye

CERITA PANAS MINGGU INI

[5 Gambar] Inilah Rahsia Body Mantap & Menggairahkan Ira Kaza

PATUT LAH AKU TENGOK ANAK LELAKI AKU SEKARANG NI LAIN MACAM DENGAN BIBIK, AKU PASANG CCTV DALAM BILIK DIA NAK TENGOK APA DIA BUAT DENGAN BIBIK AKU, TERKEJUTNYA AKU BILA RAKAMAN DIA SEDANG . . .

[VIDEO]Ngeri.. Sedang Seronok Bersanding Akhirnya Pengantin Ini Maut Ditembak DiMajlis Perkahwinannya Sendiri!! Melampau!

Menyesal Aku Kahwin Dengan Kau, Maaf Aku Terpaksa Buka Aib Kau Sendiri Sebab Ni Yg Kau Nak Kan? Selama Ni Aku Simpan Tapi Ni Kau Buat Dekat Aku?"

PELAJAR PEREMPUAN TINGKATAN 2 MENGAMDUNG 7 BULAN HASIL HUBUNGAN ZINA DENGAN TEMAN LELAKI TINGKATAN 5 (saya tidak tahu itu zina. Saya ingat main-main sahaja.)

Namun Alhamdulillah, dengan izin Allah Memey Suhaiza kini sudah sembuh. Suka betul tengok pasangan bahagia ni. Semoga Memey Suhaiza dan sekeluarga senantiasa diberi kesihatan yang baik serta dilimpahi rezeki yang melimpah ruah. Amin!!

Keluarga bahagia Memey Suhaiza dan Norman Hakim.
loading...

loading...
facebook KLIK PANGKAH 2 KALI UNTUK TUTUP Button Close