Tips Untuk Lelaki Supaya Elak Dirogol Wanita, Ini Serius ! Mohon Baca

loading...
Tips Untuk Lelaki Supaya Elak Dirogol Wanita, Ini Serius ! Mohon Baca


Beberapa dekad yang dahulu, insiden sebegini pastinya dianggap sebagai cerita dongeng yang direka-reka bagi dijadikan bahan untuk berjenaka.
Namun, kini, kes keganasan wanita ke atas lelaki kian menjadi-jadi.
Terbaru, paling mendapat perhatian dunia apabila ramai lelaki di Afrika yang menjadi mangsa rogol wanita di sana yang mengakibatkan ramai lelaki berada dalam keadaan trauma.
Mungkin ini kisah pelik dan lawak bagi kita rakyat Malaysia, namun, kejadian sebegini tidaklah mustahil untuk berlaku di sini.
Oleh yang demikian, berikut ialah tips penting yang boleh digunapakai untuk menyelamatkan diri dari wanita gelojoh bernafsu buas.
Memetik laporan berita beberapa bulan yang lepas :
Seorang lelaki di sini ditimpa malang apabila dipaksa melakukan hubu­ngan seks dengan tiga wanita semata-mata kerana mereka mahu mendapatkan spermanya.
Lelaki diculik dan “dirogol” oleh tiga wanita untuk dapatkan sperma
Pihak polis berkata, ketiga-tiga wanita yang dikatakan sebagai ‘pengumpul sperma’ itu kini giat melakukan perbuatan berkenaan di sekitar bandar Bulawayo, Zimbabwe.
Menurut laporan, mereka telah menculik sebelum merogol seorang lelaki ketika mangsa me­nunggu di tepi sebuah lebuh raya di Avenue 6, di bandar ini.
“Mangsa yang mahu ke Taman Cowdray sebelum itu mahu me­numpang kereta mereka, namun malangnya dia dibawa ke tempat lain,” kata jurucakap Jabatan Polis Bulawayo, Precious Simango.
Menurutnya, mereka membawa mangsa ke sebuah kawasan terpencil sebelum bertindak merogolnya secara bergilir-gilir.
“Salah seorang wanita itu menggunakan kondom, manakala yang lain melakukan perbuatan itu tanpa sebarang perlindungan. Mereka kemudian meninggalkan mangsa di seba­tang jalan raya,” katanya.
Kes melibatkan golongan wani­ta merogol lelaki untuk mendapatkan sperma di negara berke­naan bukan perkara baharu kerana berlaku sejak tahun 2011.
Pihak berkuasa percaya sperma itu akan digunakan dalam amalan sihir yang dikenali sebagai ‘juju’ atau upacara membawa tuah. Juju dipercayai boleh mendatangkan kekayaan, melariskan perniagaan dan mengelak penjenayah daripada dikesan.
loading...

loading...
facebook KLIK PANGKAH 2 KALI UNTUK TUTUP Button Close