Lelaki Ini Menghayun Gergaji Kearah Rakannya, Apa yang terjadi Buatkan Dia MENYESAL !!!

loading...
Lelaki Ini Menghayun Gergaji Kearah Rakannya, Apa yang terjadi Buatkan Dia MENYESAL !!! | IASI – ROMANIA. Seorang lelaki secara tidak sengaja memotong kemaluan rakannya ketika mereka sedang memotong kayu bersama-sama. Kedua-dua lelaki yang juga jiran itu menikmati minuman di perkampungan Vanataory di Romania sebelum insiden berlaku.
Jiran yang berusia 49 tahun itu memberi amaran kepada mangsa supaya berhati-hati dan kemudian menghayun gergaji berkenaan ke arah mangsa untuk berjenaka. Namun tanpa disengajakan, gergaji berkenaan terkena pada kemaluan mangsa yang berusia 53 tahun itu.
Mangsa dikejarkan ke Hospital Parhon dan berada dalam keadaan serius namun stabil. Pakar pembedahan cuba sedaya upaya untuk menyelamatkan kemaluan lelaki berkenaan. Sementara itu, isteri mangsa yang yang juga saksi kejadian itu bersama dengan anak lelaki berusia 14 tahun, kini mahu membuat dakwaan terhadap rakan suaminya itu.
“Kami memotong kayu dan kemudian meminta pertolongan jiran. Namun secara tiba-tiba saya lihat suami dalam keadaan berlemuran darah,” katanya dipetik Mirror.uk. Bagaimanapun, tertuduh menegaskan dia tidak sengaja melakukan demikian dan hanya berniat untuk berjenaka.
Temu bual dengan lelaki tersebut;-
“Saya memengang gergaji berkenaan dan berkata, berhati-hati, saya boleh memotong lutut kamu. “Semua yang terjadi bukanlah disengajakan, saya hanya mahu berjenaka. Saya tidak berniat untuk memotong kemaluannya dan hanya mahu membantu untuk memotong kayu. Saya bukan penjenayah,” ujarnya. Lelaki itu berharap dia tidak akan dipenjarakan berikutan insiden yang tidak disengajakannya itu.
loading...

loading...
facebook KLIK PANGKAH 2 KALI UNTUK TUTUP Button Close