MENYAYAT HATI!!! [17 GAMBAR] JURUGAMBAR INI BERJAYA MERAKAMKAN SAAT-SAAT KEMATIAN SEORANG ANGGOTA BOMBA YANG TERLIBAT DALAM OPERASI PEMBERSIHAN TUMPAHAN MINYAK

loading...
MENYAYAT HATI!!! [17 GAMBAR] JURUGAMBAR INI BERJAYA MERAKAMKAN SAAT-SAAT KEMATIAN SEORANG ANGGOTA BOMBA YANG TERLIBAT DALAM OPERASI PEMBERSIHAN TUMPAHAN MINYAK
:)



## Kerana mempunyai sifat ingin tahu, se0rang jurugambar bebas mengambil gambar kerja-kerja pembersihan tumpahan minyak di laut 0leh dua 0rang ahli b0mba Dalian iaitu Zhang Liang dan Xia0Xi0ng. Namun pengalaman itu menjadi suatu pengalaman yang tidak dapat dilupakan 0lehnya apabila gambar-gambar yang diambil olehnya merupakan detik-detik kematian salah seorang daripada bomba tersebut........
Jiang He memberitahu dia tidak menyangka salah seorang daripada mereka akan terkorban. Jiang He mengambil gambar detik-detik Zhang Liang terk0rban semasa menjalankan kerja-kerja pembersihan tumpahan minyak di lautan.........


CERITA PANAS MINGGU INI

[5 Gambar] Inilah Rahsia Body Mantap & Menggairahkan Ira Kaza

PATUT LAH AKU TENGOK ANAK LELAKI AKU SEKARANG NI LAIN MACAM DENGAN BIBIK, AKU PASANG CCTV DALAM BILIK DIA NAK TENGOK APA DIA BUAT DENGAN BIBIK AKU, TERKEJUTNYA AKU BILA RAKAMAN DIA SEDANG . . .

[VIDEO]Ngeri.. Sedang Seronok Bersanding Akhirnya Pengantin Ini Maut Ditembak DiMajlis Perkahwinannya Sendiri!! Melampau!



PELAJAR PEREMPUAN TINGKATAN 2 MENGAMDUNG 7 BULAN HASIL HUBUNGAN ZINA DENGAN TEMAN LELAKI TINGKATAN 5 (saya tidak tahu itu zina. Saya ingat main-main sahaja.)













loading...

loading...
facebook KLIK PANGKAH 2 KALI UNTUK TUTUP Button Close