KEJAM!... Kanak² Empat Tahun Dirogol Dibunuh Dan Ditanam. Inilah Tiga Suspek Yang Ditangkap !!!

loading...
KEJAM!... Kanak² Empat Tahun Dirogol Dibunuh Dan Ditanam. Inilah Tiga Suspek Yang Ditangkap !!!

Gempar apabila penduduk menemui mayat kanak² yang ditanam dalam lumpur. Hasil siasatan kanak² itu dirogol sebelum dibunuh dan ditanam. Selepas siasatan pihak Polis menemui 3 orang suspek yang merupakan orang terdekat dengan mangsa iaitu.....KEJAM!… Kanak² Empat Tahun Dirogol Dibunuh Dan Ditanam. Inilah Tiga Suspek Yang Ditangkap !!! | PAPUA BARAT, INDONESIA – Warga bandar Sorong digemparkan dengan penemuan mayat seorang kanak-kanak perempuan bernama Kasia Mamangsa dalam lumpur, jam 2.30 petang Selasa.
Mangsa yang berusia 4 tahun itu ditemui ditanam dalam lumpur dengan keadaan tangan diikat, dipercayai diperkosa sebelum dibunuh, berdasarkan penemuan darah di sekitar kemaluan mangsa.
Mayat mangsa kemudian dari sungai berlumpur itu sebelum dihantar ke Hospital Kota Sorong untuk bedah siasat.
Terdahulu, ibu mangsa, Yuli, juga berusaha mencari anak kecilnya itu, namun gagal menemui mangsa. Namun, kakak mangsa, Grece dikatakan sempat melihat mangsa dibawa oleh seorang suspek ke lumpur berkenaan, menjadi petunjuk utama dalam siasatan tersebut.
Sementara itu, pihak polis telah berjaya menahan tiga remaja lelaki yang dipercayai mempunyai kaitan dengan kes pembunuhan itu. Kesemua suspek yang ditahan adalah merupakan jiran mangsa.
Menurut saksi, ketiga-tiga suspek sebelum itu baru selesai berpesta dan dilihat membawa seorang kanak-kanak kecil di sekitar bandar, tidak beberapa jauh dari rumah mangsa sebelum gerakan mencari dilakukan.
Polis terpaksa mengenakan kawalan ketat bagi mengelakkan sebarang kejadian yang tidak diingini dari ahli keluarga mangsa.
loading...

loading...
facebook KLIK PANGKAH 2 KALI UNTUK TUTUP Button Close