WANITA INI MEMPERSENDAKAN AGAMA .. ""BERPELUKAN"" SAMBIL MENGATAKAN DIA MASIH INGAT ALLAH SWT !!

loading...

Aloloo! 'Sweetnya' mereka bercumbu dan berpeluk, nampak sangat mereka saling ‘sayang menyayangi’ antara satu sama lain..

Tapi Miss nak tanya juga, dah halal ke nak berbuat begitu?? Kalau belum, jangan cari masalah dan dosa! Haram bagi bukan muhrim berkelakuan macam itu..

Lagi satu, tidak manis dipandang jika anak dara berkelakuan seperti itu dan berpakaian terlalu menjolok mata..

Jangan menampakkan diri seperti perempuan yang tak bermaruah.. Berkelakuan dan pakai lah pakaian sopan yang lebih sejuk mata memandang, buruk kalau mendedah perut dan peha macam itu..

Seksa mata yang memandang! Bagaimanapun Miss nak puji sikitlah gadis itu, walaupun gadis itu bercumbu dan berpeluk sakan bersama dengan boyfriend tapi dia masih ingat Tuhan dan dunia akhirat..

Nampaknya masih ada kesedaran dalam diri, cuma gadis itu memerlukan sokongan dan dorongan untuk berubah ke arah jalan yang lurus saja..

Kalau ya pun nak bermesraan seperti itu, halalkan dulu hubungan itu terlebih dahulu.. Jangan sampaikan terhasil benih sebelum berkahwin sudah.. Masa itu, barulah nak menggelabah semacam..

Miss tidak menafikan, gambar-gambar menayang aksi tak senonoh di kalangan anak muda sekarang memang sudah berlambak dimuatnaik oleh pasangan couple di media sosial..

Kononnya nak menunjukkan kebahagiaan dan kemesraan mereka bersama pasangan masing-masing.. Tapi mereka ‘tak sedar’ perbuatan mereka sudah terlalu melampau dan memalukan.. Selain itu, hanya mengundang kritikan dari netizen saja
loading...

loading...
facebook KLIK PANGKAH 2 KALI UNTUK TUTUP Button Close