KISAH BENAR DAN TRAGIS !! BAYI UMUR 2 TAHUN "DIROGOL" SAMPAI MATI OLEH SEPUPU SENDIRI !!

loading...

Indonesia - Seorang lelaki berusia 26 tahun di tangkap oleh anggota polis kerana dilaporkan merogol dan membunuh seorang bayi perempuan berusia 2 tahun yang merupakan sepupunya sendiri.

Dalam kejadian yang berlaku di kediamannya di Desa Girimulya Jawa Barat itu, lelaki berkenaan ditangkap ketika bersendirian dirumah. Ketua polis Daerah, Roni Mardiatun mengatakan suspek akan segera disiasat.

Kejadian kejam tersebut berlaku pada 08.05.2016 di rumah suspek dimana pada saat itu mangsa sedang bermain main dengannya sambil menonton tv bersama adiknya yang seusia dengan mangsa.

Suspek kemudiannya dilaporkan mengajak mangsa masuk kedalam sebuah bilik dan meraba kemauan mangsa walaupun mangsa meronta-ronta menolak. Akibat geram dengan keadaan mangsa yang melawan, suspek kemudiannya dikatakan melilitkan kain selimut di badan mangsa dan membaringkannya di atas katil.

Menurut pengakuan suspek, mangsa pada masa itu sempat menangis dan menjerit sebelum dia menutup mulut mangsa dengan batal.

Setelah mangsa sudah tidak lagi bersuara serta didalam keadaan nyawa-nyawa ikan, suspek kemudiannya merogolnya beberapakali hingga mati sebelum membuang mayat dihutan berhampiran rumahnya.

Pihak polis masih belum mengetahui motif sebenar kejadian dan suspek dihantar ke rumah sakit jiwa untuk menjalani ujian mental sebelum dihadapkan ke mahkamah.
loading...

loading...
facebook KLIK PANGKAH 2 KALI UNTUK TUTUP Button Close