MENAKUTKAN !! SEDANG ASYIK MEMBACA YASSIN DI "KUBUR".. TIB-TIBA BOM MELETUP ... APA SUDAH JADI ??

loading...

Semalam di berita keluar cerita pasal bom yang dipasang dalam kubur dan mengorbankan seorang pegawai risikan dalam keadaan ngeri. Kejadian ni berlaku di Yala, Thailand...

Mangsa yang dikenali Sheik Chedomad merupakan seorang pegawai risikan menjadi mangsa keganasan terkorban dalam keadaan ngeri apabila bom yang ditanam di dalam kubur ibu mangsa meletup.

Masa kejadian tu mangsa dan ayah mangsa sedang membaca Yasin di kubur yang terletak di Kampung Bo Jet Look, daerah Muang Yala semalam.

Kesiannya.. Manusia yang melakukan kekejaman tu tak  berperikemanusiaan langsung! Terseksa jasad ibu mangsa tu dalam kubur! Kejadian tu berlaku kira-kira pada pukul 6.30 pagi..

Kesan letupan kuat bak macam gempa bumi tu menyebabkan jasad ibu mangsa terkeluar dari liang kubur yang dikebumikan tiga hari lalu.

Menurut Ketua Polis Daerah Muang Yala, Kolonel Polis Kerisda Keawjandi, bom yang ditanam tu seberat 10 kilogram dipercayai ditanam oleh kumpulan pemisah iaitu Rakib Dollah. Kumpulan tu mensasarkan mangsa yang seorang anggota renjer di daerang Muang Yala.

Difahamkan, mangsa meninggal dunia di tempat kejadian. Kejadian ni  bukan melibatkan mangsa sahaja,  malah bapa mangsa turut cedera parah dan kini dirawat di hospital. Nak mensasarkan mangsa sampaikan jasad dalam kubur pun turut jadi mangsa kekejaman!
loading...

loading...
facebook KLIK PANGKAH 2 KALI UNTUK TUTUP Button Close